Hakkımda

Ben Çanakkale Ağustos 1999 doğumlu mandıra bekçisi çocuğuyum :) Öncelikle okuyorum. Mod işlerine gta san andreas ile başladım sonra simülasyon, tır, kamyon, otobüs gibi ilgim beni ets 2'ye getirdi ve ets 2'de bayağı merak sardım bu işlere. Gta San andreasda modları sadece netten toplar oynardım ancak euro truck simulator 2'de kendi modlarımı yapmaya başladım. Zmodeler 3 kullanmaya alıştım. Yaklaşık olarak nisan 2014 gibi tarihte zmodeler kullanmaya başladım. İkametgah olarak Çanakkale'nin Biga ilçesinde yaşıyorum. Aslen Çanakkale'nin Çan ileçesinin Dondurma köyündenim. Neyse la kütüğü falan her detayı yazayım da tam olsun :D Çoğu oyun çeşitini severim, oynarım. Favori oyunum Grand Theft Auto San Andreas... Onun yeri ayrı bende abi ya :p FPS olarak da Battlefield 3.. Battlefield serisinin bir çok oyunu çıktı ama 3'ün yeri ayrı ya :D Neyse çok uzattım müzik olarak çoğu müziği dinlerim ancak Justin Bieber, One Direction dışında.. Neyse çook uzattım işte yaptığım modları da burda sizlere sunucam. Belki arada alıntı modlar da paylaşırım da neyse hadi gettim ben :D
Previous
Next Post »